2011-01-04

Är så himla dålig på att blogga just nu men vad spelar det för roll? Jag är fruktansvärt trött och slut. Hela kroppen är nere i sparläge känns det som just nu. Man blir nästan deprimerad av det. Var ju iaf hos tandläkaren dagen innan julafton och jag behövde inte gråta mig igenom hela julen. Har kanske inte dom bästa tänderna i stan men det var inte heller så illa som jag befarade. Så i morgon ska jag dit för en första behandling. Hade tänkt vänta tills lönen men det känns som om det behövs eftersom att jag behöver äta alvedon dagligen. Så Patric sa till mig att boka tid. Känns bra men nervöst. Ska prova på smärtfri bedövning. Så vi får hoppas den fungerar.

På måndag så ska lilltjejen på inskolning på dagis och det känns verkligen kanon. Hon kommer verkligen gilla det. Och Patric har fått nytt schema och gått upp på heltid men vi kommer ändå träffas mer än när han jobabde 80 procent. Känns kanon. Har satt på en film åt Grodan och så fort det spelas musik börjar hon dansa. Längtar tills hon blir lite större så hon kanske får gå på nån dans eller vad hon nu kommer gilla.








,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0