Nya härliga vecka?

Var iväg på tjejfest i lördags så jag hade köpt några Bacardi eftersom att det är typ det enda jag gillar i alkohol väg. Men det smakade inte så gott. Vid 9 tiden började jag känna mig illamående. När vi hade tagit oss in till stan så ringde jag till Patric och bad han hämta mig eftersom att jag inte kände att det var nån mening att gå ut om ja mådde sådär. Skjutsade hem Millan och körde lite charader. Hur kul som helst :) Var väl hemma runt halv 2 ungefär. Upp runt 8 tiden för att hämta vårat söta lilla Grodmonster :) Sen for jag och monstret och handlade och åt lunch på max medans Patric hängde i garaget för att fixa den där bilen (jävla skitbil) Och mycket riktigt blir det som vanligt. Bilhelvetet funkar fortfarande inte men förhoppningsvis snart. Bara dom får tag i ett specialverktyg(?)
Så jag och Tilde var ensamma hela dagen igår. När Patric kom hem åt vi ribs, oststavar och lite salami. Hade ingen ork att laga middag. Men det var gott :)

Blev en tidig kväll. Patric somnade redan innan halv 10 och jag innan 10. Har sovit som en kratta i natt. Tilde verkar också ha sovit som en kratta. Hon har hängt på mig hur mycket som helst och jag har lite ont i halsen och känner mig allmänt krasslig :/

Hulda har hittat sig en orange pojkvän här i kvarterer så på kvällarna står han utanför dörren och skriker. Har verkligen ingen lust att få kattungar men men. Det är tur att katterna ur hennes kull inte verkar kunna få så många ungar, så blir det får vi hoppas att det inte blir så många. Och om det blir får vi sterilisera henne sen.

Annars är väl allt helt okey. Lite kaos i funderingar och tankar och ja...

1 timme kvar tills det är dags att hämta hjärtat och idag joinar Patric även till middag eftersom att han slutar tidigt idag :)

Nej dags att göra mig iordning. Ni får njuta av gamla bilder


Sliten efter några timmars förlossning


Världens stoltaste pappa


Underbara barn a k a Grodmonstret









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0