Monday morning

Jaha, värsta dagen på hela veckan är här då... Helgen har varit jättemysig. Tycker de e så kul när syster är här. Och i slutet på Mars kommer ju även den andra systern. Vi kommer äntligen att ha en bäddsoffa snart, så slipper våra gäster ligga på en madrass som pyser ut en massa luft. Och igår när jag och syster var på Ikea så köpte jag äntligen ett skrivbord så nu har vi som en liten datahörna under trappen. Kanon. Har varit så less på att ha dator, skrivare och hårddiskar i vardagsrums fönstret. Så nu slipper jag äntligen det. Så hallmöbeln flyttade in i köket och jag fick även upp 2 st tavlor :) eller 4 om man räknar dom små 2 ramarna med Tilde som hänger vid datahörnan :)

Igår var vi onyttiga och åt pizza till middag. Men det får man på en söndag. Idag funderar ja på om jag och Tilde ska ta bussen en sväng till stan även fast det känns smått jobbigt. Men det är ju bra tråkigt att bara sitta hemma. Vi får se hur vi gör som... Just nu äter hon lelle frukost och kollar på playhouse disney iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0