Måndag natt

som vanligt kör vi oss ett inlägg under jobb passet. Den här natten har gått så sjukt snabbt. Men nu när det är drygt 2 timmar kvar då börjar ja bli trött. Höll på att fixa och troxa och dona lite och när jag var klar så upptäclte jag att klockan var halv 5. Hur härligt som helst och det kändes som om jag hade varit här i bara 1 timme :)

Alla hjärtans dag.
Jag och Tilde for in en sväng på stan. Kikade runt lite. Sen for vi till farmorn. Vid 6 var vi och åt på stekhuset med hela Patrics familj. Hans föräldrar bjöd alla oss "barn"... Mumsigt :) Ska skynda mig hem efter jobbet och lämna barnet på dagis och sen ska jag sovaaa :) Börjar kanske bli lite trött i huvudet...'



min söta lilla tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0