Månad 2

2011 har nyss börjat men ändå är vi redan inne i Februari månad, ni vet vad det betyder va? Snart sommar och hur underbart är inte det då? :) Går mycket funderingar i mitt lilla huvud just nu. Om framtiden. Vad kommer hända när sommaren är över och viket är slut. Har ju en önskan men den gav jag ju upp i samma veva som jag fick reda på att jag väntade min lilla ängel (ni som känner mig kan ju läsa monster) :) Kanske skulle man ta upp det igen men det är ju så lång tid? Tog mig ett beslut igår och det gav mig en sån fruktansvärd ångest, en panik känska i hela kroppen. Är väl kanske mest för att det inte alltid går som man vill och man kan ju faktiskt misslyckas. Gör jag det kommer jag nog känna sen att jag är för gammal.

Nej nu är det dags att låta barnet sova lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0