Slut tjej...

Är helt slut efter några intensiva veckor. Men inte har man tid att vila. Nu när all skolstress är borta så börjar julstressen att smyga sig på litegranna. Kom hem ifrån skolan idag med härlig dunkande huvudvärk. Fick den bara för att jag spänt mig på skolan då det var dags för muntlig redovisning, å när den var avklarad så slutade jag såklart spänna mig och då kom värken. Njöt av att komma hem och tog mig ett avslappnade bad, och insåg att det är 2 dagar kvar till jul. Så det var bara att påbörja julstädningen. Men dammsuga å skura får bli i morgon. Vi tänkte ställa klockan i morgon å bege oss iväg till birsta när dom öppnar för att fixa lite mera julklappar, köpa gran å sådär. Tänkte väl kanske köpa nått mer år Patric med eftersom att han är så go och förtjänar det... (vissa dagar iaf ;) )
Barnet har sån hosta så hon är fortfarande vaken, hoppas inte morgondagen blir så för då kommer ju granen aldrig att bli pyntad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0