Lördag morgon

Jaha, och vad gör man vaken nu? Tilde fick nån hostattack nyss så jag tog henne i famnen så att hon slappnade av och så fick hon somna i mina armar. Sjukt mysigt men tyvärr så sätter det sina spår... Nu kan jag inte somna om ju :/ Det är så typiskt, det blir alltid såhär. Jag är en sån där människa som inte ens kan kissa på natten, då kan jag inte somna om


Jag är ju förövrigt ganska mörkrädd och tycker det är läskigt när det låter runt om mig om jag är själv eller vaken själv, så jag upplevde nyss en ganska läskig grej. Ligger här i sängen och skriver mitt blogginlägg när patric bara helt plötsligt ger ifrån sig världens läskigaste ljud, mitt i natten, sen säger han nått men jag hörde inte vad. Höll på få hjärtsnörp (gillar du det ordet me Fanny?) frågar han iaf vad han sysslar med så han vaknar och frågar vadå? Så jag härmar hans läte och då skratta han lite å sa att i drömmen skulle han skrämma någon och det var det lätet han använde. Så skrattade han lite tull och vart nöjd över att han lyckades skrämma nån ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHA hjärtsnörp, sitter och småfnissar för mig själv nu

2011-12-20 @ 15:52:44
URL: http://fannycatarinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0