Ja då är dagen snart här

Började aldrig stressa upp mig å jag tror Patric är impad ;) haha I morse åkte jag till tågstationen och sa hej till min syster och hennes familj innan dom fortsatte färden till Kramfors och mamma å pappa. Det var första gången som jag träffa Colin å han var såå liten, även fast han är stor nu, men för mig var han liten. Å stor Wildis, inge blyghet där inte. Hon vinkade så glatt och ville att jag skulle plocka upp henne så självklart fixade jag det. Så vi gick runt därinne och hon fick sitta på draken å så :) Super mysigt. Sen åkte jag hem igen och väckte upp mina 2 älsklingar här hemma. För det var dags att avsluta julshoppingen, men innan körde vi frukost på ikea :) Shoppingen gick smidigt men innan vi kommit innanför dörrarna här hemma så hade jag en hejdundrande huvudvärk... Beställde mat från sushihouse som jag fick åka å hömta då dom inte var uppkopplad till pizza.nu... typiskt ;) Käkade och sen var det dags för julstöket... Slå in alla dessa julklappar, städa lite, montera granen (japp vi firar inte hemma i år så den blev av plast) och sen slutligen klä den. Och nu lligger jag halvt utslagen i soffan och är smått deprimerad över att jag faktiskt inte har hunnit färga håret än, men får väl försöka hinna med det i morgon bitti istället... Ska bli spännande att se om Patric blir nöjd över sina julklappar. Han har varit snäll i år så han kommer får biljetter till Black Sabbaths koncert i Malmö, ett presentkort på mediamarkt för 1000 kr (hatar att ge presentkort men han ville ha ett par hörlurar till sitt ps3 men dom var slutsålda nu innan jul så då får han presentkort så kan han köpa dom när dom kommer in) å så får han ett usb minne av lillgrodan som hamnar i julstrumpan. Inge många julklappar ... Tro vad jag kommer få då? Har jag varit snäll? Han har nog haft svårt då jag inte har önskat mig nått Nej hörrni :) Nu e de snart natten då... God jul på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0