9 dagar kvar

9 dagar och jag känner varken stress eller hets. När jag nämnde det för Patric så sa han, men lugn du, när det väl kommer så stressar du för 2, så du behöver inte oroa dig för din stress kommer... Betyder det att han känner mig? Antagligen så känner jag inte av det eftersom att vi har haft så mycket i skolan, nu har vi en rapport som ska vara inlämnad i början på januari men jag och Louise har bestämt att vi vill vara klar till nästa fredag så att vi kan ta lite jullov. Och efter jullovet så kommer det omtenta/tentor??? Kommer ihåg i början på 09 när mina systrar fått mig att förstå vad jag vill göra, eftersom att jag inte hade läst Naturkunskap A så behövde jag ju läsa den på komvux. Så jag läste den kursen på 5 veckor samtidigt som jag jobbade och det tyckte jag var ganska jobbigt. Men det var ingenting mot för vad man får uppleva nu och då jobbar jag inte ens samtidigt. Jag har inte ens jobbat ett enda pass sedan jag börjat skolan, och det känns lite tråkigt men mellan allt pluggande vill man ju umgås med familjen och mysa och vila upp sig. I måndags efter att vi haft våra 3 tentor på en vecka var jag helt knäckt. Låg ner hela dagen och var så fruktansvärt trött. Så det pumpar verkligen slut på en :) Men att plugga med barn känns iaf jättebra, kan jag starkt rekommendera, visst man måste plugga mycket men jag får mer tid med henne också eftersom att jag kan anpassa mig och kanske plugga när hon sover. Sen nått jag försöker vara väldigt noga med är att ta helg på helgen och umgås med min familj. Kan sitta nån timme ibland för att plugga ifall det är nån stor tenta eller så. Men jag tycker det är viktigt att ta helg. Så det blir inte speciellt mycket. Sen något jag måste lära mig inför tentorna är att börja i tid, om man börjar på en gång behöver det inte bli lika intensivt i slutet, men det är väl en vanesak, så det kommer väl så småningom :) Nej nu ska jag mysa lite med älsklingen :) Blir inga bilder eftersom att jag inte vet hur man gör när man sitter vid datorn längre ;) Man börjar ju bli gammal så såna här nymodigheter är ju rena rama virrvarret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0