Suck

Kan inte låta bli att bli så fruktansvärt besviken även fast jag hade mitt mål lägre. Gjorde ju som sagt högskoleprovet den 2 april. Eftersom att jag vill komma in på sjuksköterska så har jag ju kollat lite hur intagningen på högskoleprovspoängen har sett ut tidigare. Då har det iaf legat på runt 0,6-0,7 så då hoppades jag självklart på att själv få 0.8-0,9 så man skulle ha lite marginal... Varför är jag då besviken? Sitter framför datorn för att hämta ut resultatet. Har kollat innan på gamla normeringstabeller och enligt dom skulle jag ligga på 1,1. Och mycket riktigt ligger resultatet på 1,1. Jättekul och härligt, så då borde jag ju ha en chans men då till "problemet" Jag var en ynka sketenpoäng ifrån 1,2, en ynka jäkla poäng. Tänk om jag bara hade fått den, för det skulle jag behöva nu när det är rekordmånga som har sökt högskola/universitet...  Nu vill jag bara att det ska bli Juli så jag får veta nångång om jag har kommit in på nån av dom 4 utbildningarna... Snälla Juli kom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0