Fredag kväll

Idag har jag och Tilde varit på stan  där vi mötte upp Emilie och Ellen. Tilde köpte 2 t-shirtar och strumpbyxor till helgen. Hon ska ju vara med farmor och farfar och hon skulle ha finkläder med sig så då fixar vi det. Vet dock inte vad dom har på gång.
Iaf hängde vi mest bara på en bänk på stan, eller Emilie hängde på bänken, Ellen låg lugnt och sovde i vagnen och jag sprang och jagade Tilde som sprang omkring och plockade fimpar. Var något arg på alla rökare haha
Sem följde jag med Emilie hem och då hängde vi i soffan. Det är så härligt med Emilie för vi kan verkligen bara vara när vi är med varandra. Inga krav på att man ska göra nånting, vi skulle bara kunna sitta å hänga i soffan och prata bort en heldag. Sen kom "farbror" Jonas hem och det är lika trevligt då också (även fast han e lite scary haha) Nej men dom är verkligen härliga människor och trivs kanon med dom.

Nej nu är jag såå trött så det är nog dags att lägga sig i sängen och sova. Orkarde knappt se 1 avsnitt av The secret diary of a callgirl. Patric är väldigt nyfiken på vad jag kollar på eftersom att det stönas hela tiden så han insisterade på att också få se. Så det fixar vi fram avsnitt 1 så mannen får kolla på lite sex ;)
Natti på er

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag tänkte inte ens på din hand, men nu när du säger det! Shit vilken hand:P Men du, du rör ju bara på dig;)

2011-04-16 @ 10:48:41
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0