Då sitter man här...

i sin ensamhet, Patric är på jobbet och Tilden har åkt till sin farmor och farfar. Dom kom och hämtade henne runt 11 tiden och hon tyckte det var så roligt så hon ville inte ge mig en puss, ingen kram och hon kunde inte ens tänka sig att vända sig om och vinka till mig :( Hon som älskar att vinka hej då... Ja nu känner man sig ju bara halvt omtyckt. Fast igår efter att vi hade kommit hem från Emilie och Jonas och Ellen och pappan också hade kommit hem så böjde han sig ner och ville ha en kram, och gissa vad hon gjorde? Hon sprang med öppna armar och kramade om MIG haha Mig som hon hade varit med hela hela dagen :) Haha...
Det känns tråkigt när hon åker iväg men de blir nog skönare när Patric kommer hem. Skönt med lite ensam tid bara vi 2. Kanske man ska lyxa till med bio ikväll. Jaja vi får se vad bossen säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0