Dan före dan idag

Vi lämnade bort minimänniskan till hennes farmor idag så att jag och pappan kunde i lugn och ro städa och vet ni vad, Nu är det riktigt städat här hemma :) Så när vi kommer hem kommer vi till ett rent place ;) Idag kommer nog bara spenderas lugnt och i morgon kommer jag vara i värmen så detta är det sista inlägget skulle jag tro :) Men hörrni, ni får ha det så bra, för det ska the minifamily ha :) Jag har sagt det förut och säger det igen, sol, värme, bada hav och njuta i massor ;) cya

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ha det så härligt nu ! Hälsa familjen! Vi får träffas när ni kommer hem igen. Och njut till mig med !;)

2010-09-03 @ 18:20:26
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0