såå dålig på att uppdatera

Men har inte riktigt tagit mig tid, stör mig på vårat internet som har knökat lite (jäkla telia) men annars så funkar allt kanon. Trivs verkligen som fisken i vattnet och det är så skönt att bo så stort :) Men som sagt möbler behöver vi, i gästrummet ska vi ha en bäddsoffa har vi tänkt men så behöver ju min lilla groda möbler också :) Så det ska vi försöka fixa, men tjejen fyller ju snart 1 så då kanske hon får lite grejjer :) Nej nu ska jag stänga av dumburken för att mysa med mannen, för i morgon åker jag till Sthlm och mina älsklingar ska stanna hemma. Har inte åkt ifrån henne såhär förut. Ända tills på söndag. Jag kommer sakna ihjäl mig

Kommentarer
Postat av: Mia

ååååååååh vad härligt!!! avis jag blir.... hoppas du har haft det (o fortf har) det helt underbart!!!! kramar

2010-10-24 @ 10:50:00
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0