inte mycket gjort idag

vet inte vad det är med min lilla dotter men hon har varit väldigt grinig och klängig idag så jag har tyvärr inte fått så mycket gjort. Klockan 7 var hon helt knäckt iaf och somnade nästan på en gång. Hon som brukar lägga sig mellan 8 halv 9. I morgon börjar jag jobbet kl 8 på morgonen och när jag slutar klockan 9 på fredag morgon så flyttar vi :) Ska bli så skönt att få bo stort och ha en massa utrymme, nu får man bara hoppas på att vi kommer att trivas också :) Hoppas bara att Patric lyckas packa allt i morgon nu då så det är klart till på fredag... Nu ska jag vänta på att älsklingen kommer hem, och jag hoppas han kommer hem med mat för jag är så hungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0