Visst lite dåligt bloggande

Grodan väckte mig kl 8 så då råkade jag väcka Emilie med ett sms. Sorry :) Vi låg iaf i sängen och myste en massa sen klev vi upp och busade, men då blir hon trött så nu sover hon igen :) Så jag ska passa på att duscha. Välbehövligt kommer det vara :) Sen ska vi gå ner till Emilie och vara lite med henne :) Det ser vi fram emot.
Annars rullar allt på, mycket att tänka på, mycket runt om som cirkulerar. Båda har äntligen fått jobb, jag bara ett extra och Patric ett sommarjobb, men visar han framfötterna så kan det  bli nått annat. Så det blir mycket trulande för att fixa barnvakt. Sen funderingar runt om. Hur ska vi lösa detta?

Sen syster och Matte. Lider fortfarande så fruktansvärt med er. Mellie är världens sötaste, så lik Joline när Joline var bebis. Visst det är inte ok där, men hon är så söt. Hoppas bara på det bästa, fast vad är det bästa?

Nej, duschen nästa, får fortsätta filosofera där

Kommentarer
Postat av: madde

jadu jag börja ju på telia på måndag! kommer bli stressigt! men vi måste ju testa å se hur detta kommer funka :)

hoppas de blir bättre med systers bebis :(

2010-05-21 @ 14:21:57
URL: http://madeleinejansson.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0