Snart ny vecka igen

Vi är hos mamma och pappa och hälsar på och det är så skönt. Grodan sov inne i mammas och pappas rum och jag fick sova, fast det hade jag fått göra om hon sovit hos oss också, för hon klev inte upp fören kl halv 9, men jag sov till halv 10 :) Nått så underbart, behövdes eftersom att jag jobbade fredag natt men for direkt till Kramfors så det blev liksom inte nå sova. Nu ska vi åka ut till stugan iaf och mysa, och så blir det grillning. Ska bli gott :) Sen hoppas jag att jag inte kommer hem försent så jag och Emilie kan gå ut och gå på promenad. För nu skule jag behöva det (eller henne kanske rättare sagt) ;)
Lämnar nog kanske barnet hemma med Patric, eller? Nja vad vet man.
Nej nu ska vi åka till landet utan el ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0