Då var min första morsdag förbi. Den har v...

dsc00210 (MMS)

Då var min första morsdag förbi. Den har varit riktigt kanon. Morgonen började med frukost på sängen av Patric. Sen klädde vi på oss och gick ner till hans föräldrar. Och där var Grodan. Hon har sovit hos sin farmor och farfar hela helgen. Där fick jag min morsdagspresent. Och det var den här fina McKinley jackan. Har länge velat ha en sån men varit för snål för att köpa. Men då fixade mina älsklingar det. Älskar dom mest av allt. Hulda fick lite ost och dentabits som morsdagspresent :)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Frukost på sängen, Det var inte dåligt ! Men det är du värd !=)

2010-05-31 @ 09:11:30
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0