Barnet sover

och det där vettiga man hade i tanken att man skulle göra när hon somnade, ja det försvann så nu sitter man här. Svärmor var här en sväng och hälsade på, hon hade saknat Grodan i helgen. På förmiddagen låg vi ute på gräsmattan och Grodan gungade för första gången. Det tyckte hon var roligt :) Sen nu på eftermiddagen har det varit lugnt, så lugnt. Längtar tills Emilie har "frisknat" på sig! Så jag får mätta mitt Emilie begär lite, och röra på fläsket också :)
Idag började iaf Patric jobba igen. Han har ju varit arbetslös och bara ströjobbat. Men idag började han jobba på K-rauta. Glad för hans skull, men det känns konstigt att vara själv, speciellt nu när det kommer vara så liksom på heltid.

Idag fick jag känna nån av Huldas bebisar sparka :) Var så mysigt och det fick mig att tänka på när Tilde låg i mageen och man kände hennes sparkar. Men nu är det Huldas tur. Hon är en vacker katt så förhoppningsvis så blir dom söta ungarna också (fast vilken kattunge är inte söt?)

Nej dags att börja fundera på middagen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0