Bloggtorka

Är verkligen inne i en blogg torka nu. Fast det känns som om jag har torka på alla områden i princip. Det är tur att man har sitt lilla hjärta som förgyller mina dagar.
Har spenderat några dagar hos syster på sjukhuset. Tycker så fruktansvärt synd om dom. Läkarna gör allt dom bara verkar kunna, dom kollar alla viktiga organ men dom vet fortfarande inte vad som är fel. Glädjande besked är ju iaf att alla organ dom har kollat har sett bra ut. Och av det som dom har sett så verkar det inte vara någon cp-skada eller downs syndrom. Hon verkar inte heller ha samma kromosom sjukdom som Ella hade. Så lite glädjande besked har dom ju iaf fått. Tänkte åka dit i morgon igen och hälsa på.
Till helgen så är det påsk igen, och nu är det snart precis ett år sen jag fick veta att jag väntade Tilde. Den 1a April gjorde jag ett positivt graviditetstest. Så längesen men ändå som igår. Var egentligen planerat att vi skulle fira årets påsk hemma hos mamma och pappa men som läget ser ut just nu kommer vi nog fira här hemma hos oss. Så Anna och Matte också kan vara med och ändå vara nära deras lilla Mellie.
Sist jag var där så öppnade iaf Mellie sina ögon hon är verkligen underbart söt. Synd bara att man inte har sett henne utan syremasken. Men förhoppningsvis så kommer den dagen snart :)
Tilde fick också följa med in och träffa henne men hon var inte speciellt intresserad av sin kusin, men däremot så var hon jätte intresserad av nyckelpigorna som fanns på Mellies säng :)
Nej nu är tiden inne för att natta barnet. Min alldeles egna söta sprattel groda :)
Trevlig helg på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0