Var några dagar sen nu

Är inne i en trötthetsfas. Skulle kunna sova dygnet runt känns det som. Satt och räknade mina timmar den här månaden och jag har jobbat en halvtid. Trivs så bra på jobbat men ändå har jag en sån ångest för Tilde. Vet inte om tröttheten är på grund av att jag börjat jobba eller om det är nått annat som spökar. Tröttheten gör iaf så att Patric får lida för mitt humör är inte bra, mot Tilde kämpar jag för att inte hon ska märka nått, men stackars stackars Patric :( Så det känns inte så bra nu, och på det så träffas vi inte så mycket längre. Men nu är vi lediga tillsammans i helgen. Vi kommer visserligen inte vara ensamma men ändå tillsammans.
Sorry mina närmaste som inte fått nån uppmärksamhet men det här är anledningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0