Måndag morgon

Sitter i sängen och tultan siitter bredvid och försöker knappa på datorn :) Vi är iaf hemma från torpet så nu är midsommar över. I år var det ganslka lugnt måste jag säga, men 2 var ju gravida och så 3 småbarn så :) Det händer inte så mycket just nu, mycket jobb eller egentligen inte mycket men det blir lite för mycket med tanke på tultan och Patric. Man går om varann väldigt mycket och det är tråkigt att liksom inte hinna umgås. Men nu är vi lediga tisdag och onsdag tillsammans :) Om han inte lyckas få jobb dom dagarna också. Men tisdag har han lovat att vara ledig eftersom att vi ska gå och fixa pass till lillhjärtat. Nu är det bara 2 månader kvar och jag längtas så mycket för då är vi lediga en hel vecka ihop :) Nä nu måste jag leka lite med tultan och så ska jag städa lite och sen börjar jag jobba kl 13 och slutar 09 i morgon bitti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0