Helgen över

Verkar precis ha fått barnet att sova nu, tror jag iaf, tyst är hon ;) Känner mig fruktansvärt slut och trött idag, men dygnspasset tog väl knäcken på mig :) Vi fick iaf svar på varför ungen var som förbytt. Hela lördags fm så sov hon och när jag tillslut fick väckan henne kl 14 på dagen så var hon så varm så jag tog tempen och visst var hon sjuk lilla hjärtat. Så hon sovde nästan sig igenom hela lördagen. Ja kvällen vet jag ju inte eftersom att jag jobbade men.
Igår somnade hon iaf runt 9 tiden och väckte oss vid ungefär halv 10 :)  Mysigt värre. Nu sitter jag här i sovkläderna fortfarande men jag känner mig orkeslös. Skulle behöva plocka lite här hemma men jag orkar inte ens göra frukost :( Nej, nu ska jag slappa i soffan medans barnet sover.
Visst var hon snygg med Mojje :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0