Torsdag

Fick kolla igenom inlägget som jag gjorde på tisdag natt eftersom att igår när jag tänkte på det så hade jag inte en aning om ett enda ord som jag hade skrivit. Men det såg ju bra ut, var bara ett stavfel tror jag :) Hade bestämt att jag skule bara sova ca 1-2 timmar igår morsew eftersom att Patric var ledig och jag ville umgås med honom. Gick bra hela dagen men mot eftermiddagen var jag trött och grinig. Men är huvudet dumt får dom i närheten lida :P Tilde vaknade vid 8 i morse  och så fick hon lite mat i sängen som ni såg, och sen somnade vi om till 10. Vardagslyx:)
Igår var vi iaf till polisen för att göra hennes pass men självklart med våran tur så var systemet nere så vi kunde inte göra nått pass. Hur typiskt är det inte då? Nu har jag lite egentid eftersom att Tilde sover och jag vet att jag måste städa, gör jag det inte idag så måste jag väl göra det i morgon eftersom att på lördag kommer det väl hit folk.
Nej, dags att ta sig i kragen? Slutar väl med att jag lägger mig i soffan och sover istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0