Funderingar

Går i många tankar nu. Har känt mig lite nere och deppig och inte mycket har känts bra, men så bara idag eller om det var igår så kändes allt riktigt bra, förstod liksom inte riktigt varför jag känt mig så nere. Sen blev det visserligen ett litet litet missöde som gjorde mig så fruktansvärt arg ikväll, men nu har jag sån ångest över att jag var så elak...
Det jag vill i slutändan med detta inlägg är att bara berätta hur mycket jag jag älskar min Patric. Livet blir annorlunda när man skaffar barn. Man är inte du och jag lika ofta längre, vi är allt som oftast mamma och pappa. Och när vi är dom personerna så blir det inte lika mycket av den uppenbara kärleken, men den gömmer sig därbakom men tillslut så lär man sig att hitta den i dom gömda små vråerna.
Mitt lilla kärleksbevis som Patric överraskade mig med igår var att han hade köpt min favoritparfym, har aldrig nånsin nämnt nått om den för honom och jag har inte använt den under vårat förhållande eftersom att den har varit slut och man har provat andra. Men flaskan har jag kvar bara ståendes i badrumsskåpet. Och när han köper min present så vet han att det är den, bara för att han ser den utan att vara medveten om det. Och det älskar jag. Att man vet saker om varandra utan att man ska behöva berätta det. Ä så fruktansvärt lycklig med dig. Du och Grodan är verkligen mitt allt. Älskar dig i massor


Min vackra familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0