Det går dåligt med uppdateringarna

Men det har ni väl märkt, blir bara mms uppdateringar nu förtiden. Idag jobbar jag mitt sista pass för den här månaden. Sen jobbar jag inte förren den 3 augusti så nu är det lite mer än 1 veckas semester. Så i morgon förmiddag ska vi gå och fixa pass till lilla hjärtat eftersom att apparaterna inte funkade sist. Och sen på eftermiddagen blir jag upphämtad av min syster m familj och så sover jag och Tilden hos dom och sen på tisdag åker vi till torpet och är där till på torsdag. Vi har mailat på en lägenhet nu, en 4a, den ligger i matfors, egentligen kanske inte vad vi hade planerat men det var bra hyra och så en 4a skulle ju inte vara helt fel, då behöver man inte flytta på ett tag sen. Men vi får se vad som händer och sker. Nej nu ska jag busa lite med barnet och sen måste jag nog duscha innan jobbet

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hörru du ru !!!!

Ja jag är ledig, och det regnar, men jag/vi har redan städar, för nån vecka sedan och du jag VAKNADE KL 09:15 idag, DEN DU !!;) ;P

2010-07-25 @ 20:10:53
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: madde

matfors...jaaaa de tycker jag!!! :)

2010-07-25 @ 22:11:20
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0