Torsdag

Wow, idag har jag varit utanför dörren. For iväg på affären och handlade lite :) Men det var verkligen iskallt, var så kallt så jag inte ens kom in i bilen, så Patric fick hjälpa mig. Så jag for iväg och Patric och Tilde stannade hemma och myste i soffan. Hon var en riktig gladskit i morse men så fort min kamera kom fram så ville hon inte dela med sig av leendet nå mer :)
Idag blir det nog inte så mycket mer, eventuellt ska kusin Joline komma hit och sova över tills i morgon. Anna och Matte ska hämta deras nya hund i morgon så det är därför hon ska sova över, för att slippa och åka en massa fram och tillbaka. Längtar tills jag får se den lurviga imorgon, den kommer ju vara så söt. (en Sankt Bernard) Mys mys :) Nej nu ska jag gå och göra lite mannagrynsgröt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0