Söndag

Passar på att snabb blogga nu när grodan liger och sover för är hon vaken så vill hon ha all uppmärksamhet. Hon ska gärna bli buren hela tiden. Så nu sitter jag med min frukost och hoppas på att hon sover en liten stund iaf.
Inatt har hon sovit hela natten men vaknade halv 7 för då ringde Patrics telefon. Annars hade hon nog sovit längre, så då fick hon lite mat och sen sovde vi vidare. Men vid  vaknade hon igen, så sen dess har vi gått omkring här hemma och pratat och skrattat och myst i soffan. Hoppades på att det skulle bli "varmt" idag så vi kunde bege oss ut på en promenad men -15 känns inte så lockande, men vi får se mot eftermiddagen. Kanske så...

Nu kommer snart Tildes faster hem oc det ser vi fram emot, fast ja tror inte att hon längtar hem så speciellt mycket. Fatta att få vara i solen nu och bara mysa... Fy vad orättvist... Kanske har man råd att ta sig utomlands snart... Vi pratar om att eventuellt åka till Thailand till vintern, men vi får se... I såna fall måste jag hitta mig ett extra jobb så manfår in lite extra pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0