OMG

Hur gör familjer med flera barn? Hur hinner man med allt, och framförallt vart hittar man orken till det? Jag har nu varit barnvakt sen igår kväll, eller rättare sagt jag och Patric har varit det. Igår gick det faktiskt smidigt, var bara säng gången som inte var riktigt populärt för Joline.
Men idag har det varit lite värre eftersom att Patric for och jobbade så jag var själv med Tilde och Joline. Tilde var vaken hela förmiddagen och Joline pratar utan stopp. Man får så dåligt samvete när man inte kan ge Joline den uppmärksamhet hon vill ha och man blir stressad när man hjälper henne med nått och helt plötsligt börjar Tilde skrika. Det ultimata skulle nog vara att få tvillingar på en gång ändå. Skitjobbigt men ändå... Herregud, börjar känna mig knäckt nu och vill bara stoppa öronproppar i öronen ;) Haha Tur att Patric har kommit hem :)

Ikväll ska vi hem till svärföräldrarna och äta lite oxfile :) Kommer inte sitta fel precis. Synd bara att Patric ska jobba i morgon, han kliver ju upp så tidigt då.

Nu ska jag hålla tummarna för att Tilde kommer sova igenom hela den här natten också. Hon sov hela natten fram till halv 7 när hon var lite hungrig, sen somnade vi om till halv 10 :) Så skönt :) Var ju verkligen välbehövt med tanke på dagen :)

Nej dags för en uppfräschande dusch...

Kommentarer
Postat av: Emilie

OMG, vad du är sööt ;P PUSS

2010-01-08 @ 21:01:59
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0