Mys söndag!

Nu är helgen snart över men vad gör det? Jag har ju ändå helg, varenda dag är ju helg för mig :) I frdags var vi och bubblade, hon fick inte bada nått i babypoolen eftersom den kändes så kall och våran lillgroda vill bara bada varmt. Men bubbelpoolen älskade hon, hur mysigt som helst. När bubblet var slut började hon simma också :) Hon tyckte till ock med att det var mysigt att duscha :)

Gårdagen spenderades hemma hos Emilie och Jonas och vi åt tacos. Grodan var inte riktigt nöjd, men sen fick hon vara hemma hos farmor och farfar medans vi bowlade. Så nu har vi lämnat bort henne för första gången :) Det gick jättebra och det var så mysigt att gå och hämta henne sen för då hade man saknat henne väldigt mycket :)

Idag sov grodan till halv nio. Inte en gång vaknade hon under natten :) Hur skönt som helst. Men hon vart lite arg när hon vakande eftersom att hon hade glidit ner från kudden så och låg helt under täcket :) Haha, hon som blir så sur om mössan råkar glida ner när man är ute på promenad. Sen städade vi på förmiddagen och sen klädde jag ocg grodan på oss och gick på promenad med tant Emilie. Sen nu sitter vi hemma hos farmorn och farfarn. Patric och Mats ska äta sushi och jag och Karina ska äta pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0