Måndag

Vaknade med huvudvärk idag, eller har gjort det dom senaste dagarna faktiskt, sen i fredags har det hållit på. Vaknar med huvudvärk, känner mig trött och slut och har ingen lust till nånting. Känner mig extremt nere.Tur att man har lillgrodan, för hon kan ju få en att le när som helst hur man än mår, men jag är så himla tacksam över att Patric också är hemma för annars hade nog inte det här gått?! Jag hade aldrig klarat av det själv. Nackdelen med att han är hemma är ju att han får lida av mitt humör. Fräsandet och gnällandet stackarn...
Men men så är det och det går nog snart över, kanske man bara är trött?

Synd att det är så kallt idag, men man kanske kan tvinga ut sig på en promenad iaf... Vi får se om orken kommer


Kommentarer
Postat av: madde

OK! Men då kan det ju vara nått du ätit! MEN när jag ser tillbaka på gamla kort på ella, så var hennes prickar till å från HELA tiden! ibland kom dom och ibland försvann dom! TRODDE ett tag att dte var eksem, albin har ju jättemkt eksem å allergier! MEN när jag sluta amma, jo ho har inte haft en prick sen dess!:)

Lider hon inte av det så är de inge att ora sig för!

ta upp det nästa gång ni ska till BVC! och är du orolig, KRÄV att dom gör allergitest! men vad jag tror så är det nog bara hrmonprickar som kommer och går precis som ella hadde det!

vips en dag så försvinner det och kommer inte tillbaka!

men håller med om att det ser hemskt ut! inte så fint på kort..haha, dom är liak söt ändå men du förstår hur jag menar hoppas jag! inget funka på ella tror barnolja funka nån gång! Men jag lät dom bara vara!

men som sagt är du orolig be dom göra ett allergitest på hon!

söt hon är föressten!

går allt bra annars? med amning å så?



Albin var likdann när han föddes..alla sa att det var hormonprickar, men albins mamma trodde inte det, kände på sig att at det var nått annat, och JA det var det..eksam hadde han!:/

2010-01-04 @ 14:12:41
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0