Ja då var det dags igen ;)

Igår hade jag fullt upp, förutom på kvällen då:) Började med att kliva upp tidigt (halv 10) eftersom att vi skulle till BVC för första läkarbesöket, och sen vägde dom och mätte henne också. Så nu är hon 57 cm lång och väger 4660g. Shit vad snabbt det går. Tur att mamma har shoppat en massa kläder i 62 för här går det minsann undan. Idag blir tjejen förresten 7 veckor. Efter BVC for vi iaf till Patrics pappas jobb och hälsade på. Sen efter det for vi hem och jag stoppade grodan i vagnen å så gick vi och mötte upp Emilie. Vi tog oss en preomenad ner till stan och så tog vi en mysig fika på Barista. Kan sitta och surra med henne i all evighet, vi är så lika på nått sätt haha... Sengick vi och letade ett par nya skor till henne eftersom att hennes hade blivit snodda?! Vem fan snor ett par Uggs i storlek 35? På ett gym? Snacka om att nån har ett par hästar lösa!!! Hon hittade inga eftersom inga dög, hon ville ju bara ha samma och dom var slut :( Sen gick vi på HM eftersom att grodan ville kolla efter nått. Hon var ju smart och hade med sig pappans bankomatkort ;) Hon hittade en body som verkligen var hon, så den köpte hon. Sen gick vi hemåt eftersom att Emilie är träningsnarkoman ;) Eller hur då? Så försöker hon tvinga med mig på ett sånt där tråkigt Pump pass. Nej tack bevare mig väl! Hon får köra nått annat pass om hon ska få med mig serru.

Idag sitter jag och grodan bara hemma eftersom att pappan har åkt till Njurunda, så vi är bil lösa :( Men ikväll ska vi nog hälsa på farmorn och farfarn för de ville grodan. När ja frågade om hon ville hälsa på dom ikväll så la hon av världens smile ;)

I helgen är det iaf fullt upp. Fredag åker vi till Kramfors för att bubbla och mysa med mormor och morfar, på lördag blir det tacos med Emilie och Jonas och sen bowling :) Och söndag ska vi äta med farmorn och farfarn. Patric och Mats ska väl äta sushi, jag och Karina beställer väl kanske pizza eller nått kan ja tänka mig

Bild på grodan med sin nya body



Mys med pappan



Lekstund med pappan




Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag är inte träningsnarkoman;) Det är kul! Ja jag lovar att byta pass för att få med dej på träning ;P Och sist men inte minst, Grodan blev ju grym i sin groddräkt ;) Puss

2010-01-20 @ 21:40:26
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0