det var den dagen

Dagarna går långsamt men ändå snabbt, Idag har vi visserligen inte gjort så mycket vettigt men ändå... Vi har bara städat och sen har det varit att umgås med grodan eftersom att hon har varit vaken hela dagen, förutom några jättekorta powernaps. Å nu är kl snart 10 och hon är fortfarande vaken... Kanske blir en hel natt i natt också? För det har hon iaf blivit jättebra på. Jag njuter varje morgon när hon väcker mig och jag kollar kl och ser att den är mer än 6. Just då gördet ingen skillnad men oftast på dagen gör det stor skillnad. Jag blir mycke piggare,
Nu hoppas jag på milt väder i morgon så man kan ta sig en promenad kanske?
Känner mig trött nu, snart dags kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0