Dagen

har varit riktigt mysig idag. Vaknade runt 10 snåret å då klev vi upp och städade :) Skönt att få det gjort, hann med en tvätt också :) Sen lagade vi middag till mammsen och pappsen och dom hade köpt med sig efterrätt. Mamma tyckte det såg ut som en barnklädesbutik i badrummet för alla kläder som hängde på strecket haha. Ja tvättmaskinen bör nästan gå en gång om dagen här hemma eftersom att Grodan är en riktig kräkis.

Idag har vi även varit med i tidningen :) Inte så kul att se sig själv på bild men Grodan är söt :)

Imorgon bär det av till Matfors för att bada. Blir jag, farmorn och Grodan. Patric ska iväg och leka med sina kompisar han :) Så jag och Groadan får en egendag. Och på månddag har jag och Patric bjudit hem Patrics syster och hennes kompis Björn och så Frank ;)

Nej time to natta kiddo

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha FRANK :P du är bra rolig du michis, Se till att knäppa kort på den där frank så jag också får se ;)

2010-02-07 @ 14:11:38
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0