10 veckor

Grodan blir bara äldre och äldre :) Tiden går så snabbt, men fortfarande ändå inte. Hon har sina rutiner under dagarna men dom ändras mer och mer. Från början la hon sig runt halv 12, sen blev det halv 11 och nu mellan 9 och halv 10. Tyvärr så får vi vakna lite tidigare på morgonen istället, fast det är egentligen helt ok eftersom att jag och Patric hinner få lite egentid på kvällen.
Men som sagt lite less är jag på att vara hemma nu, det är ju mysigt på ett sätt men det hade varit skönt med ett arbete, Ville ju som sagt först bara några timmar i veckan men det finns inte så många såna jobb, så jag funderar på att leta mera och tänka mig kanske halvtid? Så kan Patric vara pappaledig. Heltid skulle kännas lite för mycket och jag vet inte om Patric skulle palla det heller :) Men än så länge har ja inte hittat nått så hojta gärna till om ni vet av något jobb :)
Nej kanske man ska ta sig en frukostmacka? Man hinner ändå inte riktigt med sig på morgonen haha :) Men hon är söt lill älsklingen. Mammas ögonsten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0