Söndag

Försökte uppdatera igår men det var en tjej som gick och tryckte på tangenterna och slet i skärmen (inga namn nämnda) Fick sms av Emilie som ville gå och bubbla med henne idag, önskar så att jag var frisk så jag hade kunnat göra det med henne.  Vi sa att vi skulle umgås som vanligt när jag flyttade men buhu så har det inte riktigt varit :( Men man jobbar ju så det passar ju inte riktigt men nu har Emilie bara några få dagar kvar och då blir det ju lättare. Å i Januari ska jag snusa på hennes bebis :) Längtar. Det ska bli så mysigt....

Idag blir det väl mest soffhäng för att försöka kurera men jag måste orka mig iväg till äffaren, köpa lite kattmat och lussebullar för idag är det ju 3e advent. Å då kör vi mysfika. Tilde tycker det är mysigt när jag släcker ner och tänder ljusen i taklampan och ljusen i adventstaken. Hon fattar ju inte vad som händer men man ser att hon tycker det är mysigt.

Nej kanske man ska kolla till trollet för det låter som om hon plockar ur diskmaskinen just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0