Stockholm

Sitter i köket nu hemma hos syster. Vi har precis ätit middag och nu är det väl dags att ge barnet mat snart. Hon har inte varit på speciellt bra humör sen vi kom hit men idag är hon sitt rätta glada jag igen :) Vi saknar pappan lite men det får gå bra :) Å så saknar jag Emilie lite, hon ska börja ta med mig på en massa promenader nu har jag bestämt :) Nu när det är vår :)
Vi har iaf varit på Andys lekland här i Sickla idag så hjärtat har åkt rutschkana :) Jätteroligt :) I morgon blir det en sväng till mormor och på Onsdag bär det av till Linköping för att träffa Tomas.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag saknar dig med ! Kom hem !=) Fasen vad vi ska promenera !=)

2010-04-12 @ 22:34:24
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0