Torsdag

Har inte blivit så mycket bloggandes nu eftersom att Patric är iväg då med våran dator... Så nu har man sovit (eller sovit å sovit) 3 nätter själv. Ovant å konstigt men de får väl funka, fast ja måste ju erkänna att ja saknar å ha nån i sängen...
Idag har jag och Bönan varit hos barnmorskan. Hon mätte våran mage och måttet låg inom gränsen men den var nära att hoppa utanför. Så magen är alltså stor. :) Sen så hade jag lite lågt järnvärde så nu är det dags för järntabletter. Konstigt att man känner sig trött :P Hjärtslagen var 144 så jag anser att jag fortfarande inte har nån aning om vad som gömmer sig där inne (är så nyfiken)
Sitter på jobbet nu, så det är bäst man jobbar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0