Söndag morgon

Ligger i sängen och börjar känna att det är dags för frukost men jag känner mig också illamående... Men man får väl äta långsamt långsamt, det är ju det som funkar.
Känner mig himla trött efter gårdagen fast det lär väl vara lindrigt om man jämför med mina kära arbetskamrater :) Dom blev väldigt fulla ;) Haha... Jag hade kameran i högsta hugg för att fota pinsamheter men dom höll sig faktiskt väldigt lugna...
Idag ska det bäras ut mot Barnens Hus och kika lite. Vi var ju där och handlade i fredags, ett babyskydd Akta Gracos Logico S blev det som var i en grå aktig ton. Patric som valde :) Men idag skulle det tydligen vara nå folk där och visa upp sina produkter eller nått :) Så jag ska dit och kolla iaf

I eftermiddag tänkte jag bara ligga å lata mig. Kanske man ska satsa på att sova sig lite middag idag också? Var ju himla skönt. Funderar även på att laga nån god middag till älsklingen. Det är ju faktiskt söndag idag. Då kan man ju mysa till det lite extra. Vi är ju lediga i morgon, eller Patric är ledig och jag är ju helt sjukskriven, börjar ju jobba 25% på torsdag. Sen till helgen blir det nog att gratta syster yster som fyller 29 den 10/10 men då kommer hon befinna sig utomlands...

     

Orkar inte lägga ut mer bilder nu för magen skriker efter mat :) Å så vet man ju inte vilka bilder man vågar lägga ut

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy skäms Michaela! Den bilden var inte fin alltså. Jag ser ju hemsk ut!!! // Sandra, din kära arbetskollega

2009-09-28 @ 08:17:43
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0