Samtalsämne före sovdags igår

Patric: Jag höll på och somna bakom ratten igår när jag körde hem från jobbet
Jag: Ja du får inte köra sönder min bil
Patric: Så det är ok att jag går sönder?
Jag: Vad menar du med det?
Patric: Ja du sa att jag inte fick köra sönder din bil men mig verkade du inte bry dig om
Jag: Ja men jag sa till dig att jag var deppig och du frågade inte hur det var med mig ens
Patric: Hur är det då?
Jag: Ja men de kan väl inte jag veta heller

Funderar på om det är graviditeten som gör mig så här konstig. Gick mänligen igenom den här konversationen i huvudet idag på jobbet å de låter inte speciellt bra alltså :) Knäppboll kan ni kalla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0