Lika dålig idag :/

Började morgonen med att vakna av mig själv och jag har faktiskt typ sovit hela natten, eller ja har ju vaknat lite å sådär men de har ändå kännts som om ja sovit hela natten eftersom att jag har somnat om på en gång :) Åt mig lite frukost, pratade med grannen en stund på bron och sen gick jag upp för att duscha och göra mig iordning för jobbet. Hann duscha klart å sätta på mig lite smink och sen skulle det vara dags att cykla iväg men då tvärvände det sig i magen så jag hängde över toastolen istället. Fick ringa jobbet och säga att jag skulle komma lite sent.
Men nu sitter jag här på jobbet och magen känns inte riktigt Ok. Har mailat BM så vi får se vad hon säger... Har nu lyckats fått i mig ett äpple :)
Nu e rasten snart slut så då är det bara ca 6,5 timmar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0