Himlans dålig uppdatering

Men det är för att jag inte mår allt för bra just nu. Veckan började ju som sagt med att mitt kräkandes började igen, visst det är jobbigt men när man ändå tar det lugnt så går det ändå hyffsat. Spydde endast när jag ätit och vissa saker fick jag faktiskt behålla. Speciellt vätska. Så även fast jag varit trött och slut har jag ändå känt mig mycket piggare än gången då jag blev inlagd på sjukhuset. I fredags så kändes det som om det var på väg att vända iaf, kvällen kändes riktigt ok och jag fick behålla iddagen (inte så stor portion men jag behöll den) Sen gårdagen då vände det igen, allt som jag åt tog vägeen upp igen. Men det har ändå bara varit det jag ätit, men nu när jag vaknade på morgonen var det bara att springa till badrummet. Och då har jag inte ens ätit än :( Så det fanns ju bara vätska att ta utav :/
Annars verkar vi ändå må ganska bra, Patric är väl orolig för Bönan att h*n inte får i sig den näring den behöver, visst det är jag också men jag tror inte det är nån större fara väl? Vaknade tidigt idag, kl halv 9 och det känns som om jag blir liggandes här en stund. Sen måste jag försöka tvätta, hoppas att man har den orken...

Vart ett väldigt tråkigt inlägg där men det har liksom inte hänt så mycket annat denna vecka. Men jag har iaf känt mig väldigt lycklig trots kräkandet i veckan. När vi lagt oss i sängen kan jag bara vända mig om och ligga och titta på Patric och fått ett extremt lyckorus. Bara myst av att ligga och titta på honom. Det är nog det som kallas kärlek va? Om några veckor är vi inte ensamma längre, har inte riktigt sjunkit in än, men det börjar... Och det känns faktiskt riktigt bra. Är fruktansvärt nervöst och man är orolig huruvida man kommer klara av det, men det ordnar sig nog :) Ska ligga å mysa lite nu...

Kommentarer
Postat av: madde

spyr du väldigt mkt så tycker jag du ska prata me din BM, just för bönans skull!=) Bättre å ta det säkra före de osäkra!=) tror inte de är så jättebra att du spyr alldeles för mkt!!!

2009-09-20 @ 13:14:10
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0