feels like crap

Mår ruskigt dåligt nu. Illamående, yr och så är synen suddig. Känns inte alls bra det här... Har hållt på sen ungefär kl 12 idag så vi är ju inne på några timmar nu. Pratade med barnmorskan som ville att jag skulle prova att äta och dricka. Fungerade inte det måste jag prova att vila (är ju inte så lätt att göra på jobbet dock =(
Funkade inget av det så skulle jag höra av mig. Så man får ju vänta och se tills i morgon om det går över över natten. Hoppas hoppas. Mitt huvud väger nog 40 kg nu känns det som
Japp det vart en riktig gnäll stund det här... Måste ju komma det med ibland

Kommentarer
Postat av: Emilie

Flicka, Flicka, Flicka !=)

Hoppas du mår bättre snart, jag vill ju ha mer er på en prommis igen snart =) (jag ger mig aldrig) Puss på dej

2009-09-03 @ 22:13:58
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0