Söndag

Jaha då sitter man här på morgonkvisten då. Vi ställde om klockorna igår när vi gick å la oss och Patric ändrade om på sin mobil så den inte skulle ställa om sig själv. Men telefonen levde ett eget liv och ställde om ändå så Patric försov sig. Jag vaknade av att nån ringde på dörrklockan. Ruskade på Patric å sa: Du har försovit dig, Linus plingar på dörren. Så det var ju tur iaf att dom samåker så dom inte kom försent i morse.

Igår kände jag mig väldigt rastlös och hängig, så jag fick för mig att göra en ordentlig middag. Så det blev en 3 rätters. Avocado med räkor till förrätt, bakad potatis med tonfiskröra till middag och sen honungsmelon med serranoskinka. Mums...  Hulda höll med hon, serranoskinka var en riktig delikatess, fröken som inte ens tycker om kattburkmat :)

Idag lagar ja nog bara nått snabbt och enkelt men man kanske ska njuta av lite efterrätt ändå? Glass med bär kanske?

Nu är väl Anna med familj framme på Cypern, hoppas dom får kanonväder där nere. Jag ska ju faktiskt också få åka på semester nu på fredag, fast vi åker till småland med bil :) Ska bli kul att få komma hemifrån lite, vi hade ju ingen semester i somras så det blir kul. Och så åker vi ju till Stockholm också nu i November. Patric och Linus ska på monster jam och jad tar med mig Anna så åker vi och umgås med jenny. Hade tänkt passa på att julklappsshoppa då men ja tror ja tar de på Ullared för i mitten av November lär jag ju aldrig orka :)

Nej kanske man ska äta lite frukost och sen åka ut på Birsta en sväng?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0