Söndag morgon

Sitter vaken nu och funderar på varför! Känner mig ruskigt trött men jag skulle aldrig kunna somna om nu. Gårdagen spenderades his Emilie och jag hade verkligen trevligt :) Det blev en liten uppdelning mellan tjejerna och killarna men det var helt ok för killarna pratade enbart teknik :) Medans vi pratade om allt möjligt, dock väldigt mycket bebisar och graviditet då 2 av 5 st var gravid eller är kanske ja ska skriva :) Men mycket kul och jag hoppas att deras kväll fortsatte bra :)

Idag ska dagen först spenderas med att sätta upp balkongräcket, fast det fixar ju Patric och Mats såklart och sen ska det åkas till Härnösand och gratta syster som fyller år nästa helg men då är hon som sagt på Kreta ( Nej då jag är inge avis) och sen hinner hon typ bara komma hem och då ska hon minsann fara till Cypern (fortfarande inge avis) Själv ska jag åka till Ullared och Småland :) Haha har aldrig varit på Ullared så i somras lurade jag pappa att vi ska åka dit så jag pappa och Patric åker neröver den 30/10 och sen blir vi borta några dagar :) Under resan ska vi även stanna och hälsa på min kusin. Ser verkligen fram emot att åka nu, och även till Sthlms resan som vi ska göra i November över en helg eftersom att Patric ska kolla på Monster Jam.

Nej nu är det dags att kliva upp och kanske koka si lite varm choklad, kanske ska ge Patric lite frukost på sängen? Hmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0