Onsdag...

Då är man varslad men det hade ju inte kunnat komma lägligare eftersom att jag går på mammaledighet nu om ca 3 veckor. Vi satt och spekulerade om det här i måndags kväll, och på tisdagen pratsde vi lite om det också, sen promenerar jag hem från jobbet och nån timme senare ringer Jennie och berättar att vi har blivit varslade. jag tycker att det är förjävligt att man varslar sådär och inte ens kontaktar sina anställda att man ska ha ett möte om detta. Nu ringde jag Madde och berättade för henne eftersom att hon är föräldraledig, hade jag inte gjort det så hade hon fått läst det här i tidningen i morse. Och samma med mig. Tycker bara att man kan sköta det bättre.

Började kräkas igår kväll igen men ja hoppas bara att det var tillfälligt. För jag orkar inte att det ska starta igen. Men det märker vi väl. Dags att äta frukost och senare ska man på jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0