Mycke mycke bilder

kom det upp igår eller var det förrgår ja lovade det? Har varit så trött så det har bara varit latning när jag varit hemma. Ikväll lär det inte heller bli nått eftersom att jag slutar nio så... Men i morgon är jag ledig så då ska jag försöka anstränga mig lite och lägga upp lite bilder på det som shoppats.

Kan ju lova att jag inte är speciellt avundsjuka på mina systrar som åker till Kreta i morgon. Nej, verkligen inte... Inte ett dugg ;) Men men så är det. Med bara ca 8 veckor kvar så har man ju ingen lust att riskera att åka om det skulle få för sig att komma igång, har läst att de skulle kunna bli en rätt så dyr historia (inte för att jag blev medbjuden :P)

Fick även ett brev från min kusin igår, och det var himla roligt att läsa :) Nej, nu ska jag ska jag snart bege mig hemåt :)

Känns så skönt med fridag i morgon (låter som ett fängelse) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0