Lördag

Ja då ligger man i sängen då såhär på lördag morgonen. Det är mörkt i hela lägenheten och kissarna gick väl antagligen ut när Patric for på jobbet. Jag har inte ens hunnit kliva upp men jag känner mig redan rastlös... Vet inte alls vad jag ska hitta på idag. Visst det behövs städas å fixas men jag har nog ingen lust till det idag. Jag vill ju hitta på nått. Syster yster med familj åker till Cypern idag, tänk om det hade varit en annan, tänk om jag hade fått kunna åka till värmen nu, inte ens ett solarium kan jag lägga mig i då min BM säger att man ska undvika solen när man har bristningar (när dom är röda alltså) Annars kan dom stanna röda, och jag vill verkligen att mina ska blekna... Igår så hade vi möte på jobbet med facket, och det gav väl inte så mycket nu i första skedet, för dom ska ju börja förhandla med arbetsgivaren på måndag, så det är ju först då som man vet vad som kommer gälla och så.
Påbörjade iaf min mammaledighet tidigare så nu har jag gått hem helt. Hmm vad ska man hitta på nu då?

Igår var vi hos mammsen å pappsen å grattade pappa eftersom att han fyllde år i måndags. Han fick ett hemmabiopaket av mig mamma och Anna (med familjer då såklart, Svea får inte glömmas bort). Vet inte om han blev nöjd men det borde han ju blivit då han önskat sig det. jag och Patric hoppade ner i sängen direkt när vi kom hem, sen började sammandragningarna/förvärkarna igen... usch ja tycker dom är jobbiga, hur ska man då klara av dom riktiga värkarna. Man ligger i sängen å så känner man hur hela magen stelnar, å så mensvärk å så drar det som attan bak i ryggen. Nej du, det är ingen höjdare inte...

Dags att fundera på frukost?

Kommentarer
Postat av: madde

hehe förvärkarna gumman, går verkligen INTE att jämföra med dom riktiga värkaarna!!!! men du klarar det ändå galant;)

2009-10-24 @ 16:53:51
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: madde

haha! sant det;) Men så hadde jag en komplicerad förlossning ochså, fick bARA ligga, inte va uppe å gå, inte duscha eller bada..ja ingenting bara ligga å ha ont me ingen bedövning i 24timmar!:D så hoppas du får en lättare förlossning!

det var därför jag blev avskräckt!:D

2009-10-25 @ 09:46:20
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0