Hungrig

HAr sovit ganska länge idag. Till runt halv 11 (det är länge för mig) så nu sitter jag här och uppdaterar lite sen tänkte jag göra mig lite frukost/lunch... Blir gårdagens middag. Tacos. Riktigt gott, mums. Gud va hungrig jag är nu.
Hade en latis dag igår, gjorde verkligen inget vettigt men det är skönt med dom, för man får väl lata sig ordentligt nu veckorna innan Bönan kommer för sen kommer det inte finnas lika mycket tid till det. Låg och funderade länge igår, kollade på ultraljudsbilderna, barnvagnen och bilbarnstolen, och kollade lite på kläderna och helt plötsligt känner jag en längtan. Ja jag längtar verkligen tills h*n kommer. Vill så gärna veta om det är en tjej eller kille, hur den kommer se ut, och jag har en sån stark känsla av att h*n är lik Patric. Det ska bli så spännande :)

Igår fick jag ett sms från pappa som berättade att morfar dog igår, känns konstigt, han har ju varit sjuk ett tag nu och mamma och pappa har hunnit varit ner ca 2 ggr på en månad för dom har bara gett honom några timmar, men han har ändå pinnat på. Fick en ledsen känsla över mig även fast jag inte känner honom. Senast jag såg honom var när vi åkte till Gran Canaria när mamma fyllde 50 år och då hejjade jag knappt.
Känns så bra att Bönan kommer ha så bra kontakt med sina mor och far föräldrar. Tvivlar inte på det en sekund.

Nej, det blev kanske inte världens mest uppåt inlägg idag men :) Nu är det dags för mat. Vi är hungriga här hemma

Kommentarer
Postat av: Emilie

Låter kanon ! Då ses vi ju imorn=) Jonas slutar vid 20 så han kommer direkt då. När kan jag dyka upp ? Och ska jag köpa med mig något gott ? Om du inte hinner svara så hör jag av mig imorn;)

2009-10-15 @ 22:05:20
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Go grönsaker och dipp funkar alltid, men jag kan ju fuska lite ;P JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ GODIS SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ :P Haha, nä men vi kan höras på sms under dagen, jag jobbar till 15, sen ska jag på ett pump pass kl 16:30 ;) Jaja vi hörs som sagt !

2009-10-16 @ 09:14:31
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0