Hmm

Tänkte vara duktig och lägga upp en magbild idag så Patric fick snällt fota men när jag såg bilden så ångrade jag mig genast. Vågar inte släppa ut en bild på bloggen och om jag hade kunnat så hade jag inte släppt ut mig själv genom dörren. Snacka om att se ut som en flodhäst :( Självfortroendet fick sig verkligen en törn, kändes verkligen inte bra. Tur att det bara är ca 2 månader kvar... för så här vill jag inte se ut :(
Nej fy och usch... Typiskt

Sitter framför Tv:n nu men jag känner mig lite uttråkad, förstår inte vad det är då vi inte kan visa nått bra på burken längre. Det är ju enbart skit. Det är illa när Patric tycker att det bästa tablån har att erbjuda är körslaget. Patric hatar körslaget :) Ne kanske man ska tröstäta lite? Storleken kan jag ju inte göra så mycket åt ändå nu... För ca en vecka sen stod vågen på -1kg sen ja blev gravid så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0